سو استفاده اینترنتی
نوشته شده توسط : علیرضا ودیعی
 
 
 
فرد يا افرادي مشخصات، عكس خصوصي و شماره تلفن زني را در سايت‌هاي غيراخلاقي منتشر كرده و باعث هتك حرمت شاكيه شده بودند كه با توجه به حساسيت موضوع، رسيدگي به پرونده به طور ويژه در دستور كار كاراگاهان قرار گرفت.
 
 
 
خبرگزاری ایسنا: رييس پليس فتاي استان خراسان‌رضوي از دستگيري فردي كه با اغفال دختري در سايت‌هاي همسريابي، عكس و شماره تماس وي را در سايت‌هاي مستهجن منتشر كرده بود، خبرداد.

سرهنگ عرفاني با اشاره به پرونده انتشار عكس و شماره‌تلفن زني در سايت‌هاي غيراخلاقي كه در اين پليس فتا تحت بررسي بود، گفت: فرد يا افرادي مشخصات، عكس خصوصي و شماره تلفن زني را در سايت‌هاي غيراخلاقي منتشر كرده و باعث هتك حرمت شاكيه شده بودند كه با توجه به حساسيت موضوع، رسيدگي به پرونده به طور ويژه در دستور كار كاراگاهان قرار گرفت.

رييس پليس فتاي استان خراسان‌رضوي ادامه داد: كارآگاهان در نخستين گام تحقيقات خود از شاكي را آغاز كردند كه وي در اين تحقيقات اعلام كرد كه در سايت همسريابي ثبت‌نام كرده و در هفته‌هاي گذشته با فردي آشنا شده و با وي تماس تلفني داشته است.

عرفاني ادامه داد: كارآگاهان با انجام تحقيقات از سايت‌هايي كه مشخصات شاكيه در آن قرار داده شده بود و همچنين استعلام‌هاي مختلف، ردپايي از متهم را شناسايي و با انجام كارهاي اطلاعاتي، منزل وي را شناسايي و در عملياتي پليسي وي را دستگير كردند.

وي با بيان اينكه متهم پس از دستگيري به مقر انتظامي منتقل شد، اظهاركرد: وي در تحقيقات تكميلي و مستندات قانوني، لب به اعتراف گشود و به بزه ارتكابي خود اعتراف كرد.

عرفاني به جوانان و نوجوانان به خصوص دختران جوان، توصيه كرد كه در سايت‌هاي همسريابي اينترنتي غيرمجاز عضو نشوند و مشخصات و عكس‌هاي خود را در آن قرار ندهند چرا كه اين اطلاعات به راحتي قابل سوءاستفاده بوده و عاملي براي باجگيري و سوءاستفاده‌ ديگران مي‌شود.
 



:: بازدید از این مطلب : 1182
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 شهريور 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: